Mahorokan Sports Club

MahorokanFit@Home – CX work-out met Rik

Deze training een aantal core-oefeningen uit de CX les. Doe eerst 12 herhalingen van elke oefening. Herhaal dit rondje vervolgens nog 3 keer. Succes!!!

🔺 https://youtu.be/K9adXQSF8k8

1. Back extension shoulder roll. 4x 12 hh. Goed de billen en schouderbladen aanspannen gedurende de schouderrol.

2. Single leg hip thruster. 4×12 hh R&L. Span de billen goed aan om de heupen omhoog te krijgen.

3. Single leg hoover and circular arm. 4×12 hh R&L. Elleboog recht onder de schouder. Schouders weg van de oren. Buikspieren en billen aanspannen gedurende de circulaire beweging met de arm.

4. Back lunge upper body rotation and knee lift jump. 4×12 hh R&L Stap naar achter en draai met het lichaam naar de kant van het achterste been. Creëer moment door de knie op te tillen en los te komen van de vloer.

5. Push up on knees to plank on toes. 4×12 hh. Buikspieren en billen aanspannen gedurende de push up. Vervolgens de benen strekken waardoor alleen de knieën loskomen en de billen op dezelfde plek blijven.

MahorokanFit@Home

Reacties zijn gesloten.

%d bloggers liken dit: